کلاس‌های دانشجویان نوورود دانشگاه صنعتی شریف از شنبه هفته آینده به حالت عادی (حضوری) بازمی‌گردد.

دانشگاه شريف

به گزارش همشهری آنلاین، بنا به تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ از روز شنبه ۱۴ آبان به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 

همچنین دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده که به منظور توجه به دغدغه‌های دانشجویان ورودی جدید و کاهش مشکلات آموزش مجازی، این دانشگاه تلاش می‌کند با نظر اساتید، تغییراتی در تقویم امتحانات میان ترم و پایان ترم دانشجویان ایجاد کند تا دانشجویان با کمترین مشکل برای تحصیل مواجه شوند.

پس از بروز اعتراضات در دانشگاه صنعتی شریف در روز دهم مهرماه، کلاس‌های دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف و در دفعات متعدد به روش مجازی تغییر کرد. 

با آرام شدن شرایط این دانشگاه، کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی  از روز شنبه ۲۳ مهر به حالت حضوری بازگشت و از روز شنبه هفته گذشته نیز دانشگاه شریف شاهد حضور دانشجویان مقطع کارشناسی بود. 

اما کلاس‌های دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی همچنان به صورت مجازی باقی ماند و قرار بود از ۷ آبان به حالت عادی بازگردد. ولی هیئت رئیسه این دانشگاه اعلام کرد در هفته جاری نیز کلاس‌های این دانشجویان مجازی خواهد بود و بنا بر جدیدترین نظر اعلام‌شده از سوی هیئت رئیسه این دانشگاه، کلاس‌های این دانشجویان از ابتدای هفته آتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 

کد خبر 716155
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • محمد IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    53 61
    شما عجب مدیر و رییسی هستی کلاسها رو به صورت حضوری برگزار کنید و در زمان و روزخودش اساتید را جهت حضور در کلاس درسشان ملزم کنید و هر کسی که واقعاً دانشجو است سر کلاس درس حاضر شده و آن کسی هم که مطابق قانون تا سه جلسه حاضر نشد از دانشگاه اخراج شودو کسانی هم که در کلاس حاضر می‌شوند اگر در کلاس مبحث غیر درسی مطرح کردند برخورد شود دانشگاه محل کسب و علم ودانش است نه بازیهای سیاسی که این بچه ها الفبای آن را هم نمیدانند با درس خواندن کاری کنید که اروپاییها و آمریکاییها در یک یا چند صنعت خاص محتاج شما بشوند
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    51 22
    عجیب است.این اساتید دانشگاه وقتی مشگلی پیش آید.میگویند .مگر مملکت قانون ندارد.نوبت خودشان که می شود.یادشان می رود.مگر دانشگاه قانون ندارد.
    • تقی ده IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      16 12
      خوب نگاه کن مستعمره کجاییم؟! التماس تفکر.
    • عباس IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      40 11
      زمان انقلاب دانشجو که هیچ دانش آموزان هم در خیابان علیه رژیم شعار میدادن آن موقع القاب و عناوین دیگری داشتن حالا الفبای سیاست بلد نیستن
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      22 11
      زمان انقلاب دانشجویان درس داشتن ....چ فرقی داره حالا .اینام اعتراض دارن مغز نخودی
  • اصفهانی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    7 3
    یک درس 5 واحدی( اصلاح ضوابط شورای نگهبان) برای تایید صلاحیت ارایه دهید.
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    11 11
    بسبجی مظلوم... حقوق نیروهای انتظامی و امنیتی اضافه شد ولی حتی دروسط معرکه حقوق بسیجی بازهم فراموش شد فرماندهان وکادر نظامی بخاطر سختی اغتشاشات ارتقاء ودرجه می گیرند ولی حقوق بسیجی را با یه باریکلا واحسنت گفتن تمومش می کنند مانند دوران سخت دفاع مقدس رزمنده گان بسیجی را به امان خدا رها کردن به جرم مجروح وشهید نشدن حتی ازدادن یک لوح تقدیرکاغذی هم دریغ کردن غنایم ودرجات بعداز جنگ را مصادره کردن هیچ قانون بدردبخوری درمجلس بخاطر وبه بهانه بارمالی داشتن بنفع رزمنده گان تصویب نشد الان هم بسیجیان جان برکف به کمک امنیت امدند ولی نام انها درهیچ کجای حقوق اینده اشان نیست بسیجیان درچنین مواقعی مانند یک ابزار مصرفی مانند فشنگ وبمب قوی بحساب می اورند که بعداز استفاده بایستی نوع جدیدتر ش راجایگزین کرد همانطوری که این تفکر ناجوانمردانه درمورد رزمنده گان دوران جنگ به جرم کادر نبودن اعمال گردید